miercuri, 16 iunie 2010

High speed , high voltage, high temperature

Daca vreti, ca se potriveste ritmului de mers...

AC/DC - High Voltage


Expozitiunea...

Dupa ce sambata am fost la concertul lui Elton, la care m-am batzait cu telefonul in mana ca sa mai fac o poza, un filmulet si care concert tin sa va spun ca a fost chiar fain, ne-am hotarat (eu si castigatoarea unui premiu amintit in povestea cu super oferta) sa mergem la un film.

Intriga...

In timp ce Elton producea sunete minunate, ma gandeam ce fac io duminica...

Zic: munte, la Omu
Ea: "nu esti intreg la minte"
Je: "trebuie sa verific traseul, ca saptamana viitoare am tura"
Ea: "nu esti normal"
Je: "creca"

Desfasurarea actiunii...

Dupa concert (deja era cam 23:30) mergem la film.
Unde? la I-Max. Filmul incepea pe la ora 12:40 (adica 0:40 AM), deci timp suficient pentru niste junk food de la KFC: aripioare picante cu sos de usturoi. Plimbare prin Real...

Filmul: Clash of the Titans, in format 3D
A mon avis, filmul era la fel de spectaculos si in 2D...
Am reusit sa nu pierd din film decat vreo 15 secunde (timpul in care mie mi s-a taiat filmul)

Pe la 2:40 iesim de la film, iau un taxi si ajung acasa pe la 3:10AM

Dormit

Sculat pe la 5:30 AM, facut rucsac

Pe la 6:50 aveam biletul de tren in buzunar.

Mi-am luat un Catavencu, sa ma rad pe tren.

Si, cu o intarziere de numai o juma' de ora, ajung la Busteni.
Caldura mare monsher...

Intru in traseu pe la ora 10:45, moment in care l-am facut nemuritor pe acest blanos


De pe traseu... (triunghi rosu)


In 45 de minute ajung in Poiana Costilei, cotesc la stanga pe banda galbena, adica pe Valea Cerbului...
Alte flori...


Coltii Morarului
Un mic traverseu de zapada

Rododendron
Sus se vede Cerdacul

Din ultima caldare glaciara, inainte de Omu.
Tot spre Cerdac

Pe la ora 14:10 ajung la Omu (adica dupa aprox. 3,5 ore)
Acolo, atmosfera estivala...



Discut detaliile cazarii cu cabaniera.
Mananc o ciorba si plec.
Era ora 14:40.
Merg pe drumul de vara si fac multe poze...


Intru pe autostrada catre Babele si... viteza maxima...

La un moment dat, norii aia frumosi au inceput sa produca ploaie, undeva in zona Sinaia.
Ajung la refugiul Salvamont de la Babele. Vorbesc cu Coty (de la salvamont) si-mi recomanda Jepii Mici.
O dau la goana spre Cabana Caraiman.
Narcis, cabanierul, era cu niste baieti la o bere pe terasa.
Aflu ca e miscare slaba prin Bucegi. Turisti putini...
O salut si pe Cristina, nevasta lui Narcis.
Pe la 16:20 o dau la goana cu mare atentie pe Jepii Mici
Aspecte de pe vale...




Pe la 17:40 ajung in Busteni si... incepe ploaia

Ajung la gara si prind un tren ce avea intarzaiere 2 ore. Ghinionul lor, norocul meu :)
Intre timp, incepe sa ploua iarasi. Si ce soare fain era...

Alerg, urc in vagon, cumpar o bere si incep sa visez...
Pe geam defileaza paduri in ceata


Mai iau o gura de bere...
Punctul culminant...
Visele devin din ce in ce mai colorate...
Deznodamantul...
Spun: "Trenule, engage!"
Ajung la warp 1

Cu drag,
Ady

8 comentarii:

  1. Fain.
    Nu stiam ca ai fost duminica la munte (duminica trebuia sa urcam pana la refugiu Diana, dar din cauza dulailor de la stana, care ne apostrofau de la umbra, de sub copac, am renuntat...).

    Si iar ma intarati cu postu asta... (dar diseara am rmn la genunchi si poate o sa fie bine si pe urma nu mai scapi de mine in urmatoarele ture... )

    Imi place foarte mult poza 4 - cu flori galbene (mi-a sarit in ochi de cum am deschis postu...:P ).

    Spor si vreme faina la munte...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai a fost o hotarare de moment.

    Si, ai grija de genunchi. Avem de facut ture anul asta ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si sa stie toate lumea (ca primesc deja mailuri):

    M-am gandti la munte DOAR IN MOMENTUL APLAUZELOR :P

    Am zis.

    RăspundețiȘtergere
  4. rapidul e mic copil pe langa tine....TGV ce sa mai...faina tura...mi-ar fi placut sa merg si eu...offf...data viitoare..
    zile senine..

    RăspundețiȘtergere
  5. @iuiu: amu ce sa zic... daca pot, de ce nu? :P
    Si n-am facut rabat de la poze.

    @Aripi de fluture: da, e o zona frumoasa, dar cam plina de muste. Dar am auzit ca prin toti muntii e invazie de muste.

    RăspundețiȘtergere
  6. doamne ce viteza ai avut..si mai erai si nedormit
    imediat ma apuc de facut flotari si de urcat scarilor pana la etajul 10 (ca si-asa tot mai face figuri liftul) ca cine stie cand va fi nevoie de muschi.. sper ca in curand

    RăspundețiȘtergere
  7. Anca, pentru ca eram nedormit am mers asa de repede. Daca-mi dadeam seama ce fac...

    Sa te apuci de sport. Ca avem ture de facut.
    Desi, cu ajutorul vantului, o parte din probleme se rezolva :P

    Ira tu raspunde-mi: "cine vorbeste..."

    RăspundețiȘtergere